Ստեփան Զորյան (Տխուր մարդիկ)

Պատմվածքներ

Նոյեմբերի 13-17

7-րդ դասարան

«Տխուր մարդիկ» ժողովածուից

Մայթերի վրա

Առաջադրանքներ

  • Բառային աշխատանք — զառամ-ծեր, խռիվ-գզգզված, ճիտք-, կաղապար-ձև, անախորժ-անդուր, արևառ-արևից վառված, ճռվողել-երգել, բանուկ-մարդաշատ, քրթմնջալ-քտի տակին փնփնթալ, կռան տակ, կարծր-պինդ:
  • Երբև հետևե՞լ ես մուրացկանների  վարքագծին. ի՞նչ ես նկատել:
  • Ես մուրացկանների շատ եմ տեսել դրսում: Նրանք կամ սովորական էին փող հավաքում, կամ էլ նվագում էին: Դրանցով նրանք փող էին աշխատում: Ես իմ կյանքում այդքան էլ չեմ ուսումնասիրել մուսուլմանների: Բայց ես շատ վատ էի ինձ զգում, երբ երեխաներն են մուրացկանություն անում: Ինձ թվում է, որ ծնողները պետք է թույլ չտալ, որ երեխաները մուրացկանություն անեն:
  • Ով էր այս պատմվածքում տխուր մարդը (կամ գուցե մարդիկ):

«Ջերմաչափը»

Առաջադրանքներ

  • Բառային աշխատանք- միակերպ-իրար նման, վտիտ-հիմար, եղյամ, հետզհետե-հաջորդաբար, ամուրի-բաժանված, դիցուք-ենթադրենք, հեգնել-ծաղրել, գավիթ-ցանկապատած, վերակացու-տնօրեն, վրիպել-ծուռ խփել, դավադիր-դավաճան, հարկավ-իհարկե, պրպտող-, ավար-թալան, հանդուգն-համարձակ, այլայլված-հուզվել, խզել-կտրել, ողորմելի-խղճալի, սեպաձև:
  • Բացատրիր հետևյալդարձվածքների իմաստը — սուր աչք, դարձել էր միս ու արյուն, ականջի կողքով անցկացնել, երես տալ: Սուր, ականջ, երես բառերով ուրիշ դարծվածքներ գտեք՝ բացատրելով դրանց իմաստը:
  • «Կարգ ու կանոն» ասելով՝ ի՞նչ էր հասկանում ծեր խոհարարը: Իսկ դու՞ ինչ ես պատկերացնում «կարգ ու կանոն» ասելով:
  • Ով էր այս պատմվածքում տխուր մարդը (կամ գուցե մարդիկ):
  • Սկզբից տխուր մարդիկ աշակերտերն էին, բայց երբ որ ջերմաչափը գնաց արդեն նա էլ էր տխուր:

Ձմռան գիշեր

Առաջադրանքներ

  • Բառային աշխատանք -հատ-ընդհատ, տնքալ-հառաչել, անդիմադրելի-անհաղթահարելի, խռնվել-դիզել, ճրրալ-տնքալ, երերալ-տատանվել, խաղացկուն-խաղացող, դժկամ-դժգոհ, հերու-անցյալ տարի, տայաղ տալ, արխ-առու, թոնթորալ-դժգոհել:
  • Ի՞նչ կարող ես ասել վերնագրի մասին.ինչպե՞ս է այն լրացնում հեղինակի ասելիքը:
  • Ինչու է պատմվածքի հերոսին հեղինակը համարում «տխուր» մարդ:

Կարդալ Անտոն Չեխովի «Հաստլիկն ու նիհարը» պատմվածքը, զուգահեռներ անցկացնել Ստ.Զորյանի պատմվածքների հերոսների հետ:

«Ցանկապատը» ժողովածուից

Ցանկապատը

Առաջադրանքներ.

  • Բառային աշխատանք — շևակալել, անձնապաստան, ճգնել, փթթել, պճնած, մացառ, աղշպանք, արևկա, վետվետել, արեգընդդեմ, չուխա, մաճ, կանթել, չափար, մույկ, ժամհար, գզիր, վեգ, քոթուկ:
  • Բնութագրիր Մինասին և Թևսին:
  • Ցանկապատը ի՞նչ կարևոր դեր խաղաց այս պատմվածքում:

Թողնել մեկնաբանություն